WIJNPREUVEMENT

De wijncommissie van de Lionsclub organiseert jaarlijks een geweldig wijnpreuvenement waarbij de deelnemers kunnen genieten van ongeveer 50 aantrekkelijk geprijsde wijnen gepresenteerd door verschillende wijnleveranciers. De prijs van de wijnen bevat een opslag voor het goede doel en het event genereert ongeveer €2500 voor het goede doel. De huishoudelijke vergaderingen zijn ook opgeluisterd door de presentatie van de 'wijn van de maand' geselecteerd op grond van een prima kwaliteit-prijs verhouding. Leden kunnen dozen bestellen en de wijncommissie bezorgt deze thuis. De wijncommissie biedt ook service zoals het helpen bij het vinden van speciale wensen, advies over het opbouwen van een wijnvoorraad, en het verzorgen van wijnen bij clubactiviteiten en feestjes thuis. De activiteiten van de wijncommissie dragen bij aan de gezelligheid in de club en bij de leden thuis en genereren ook geld voor goede doelen.